Cultuur opsnuiven... - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Bart en Ag - WaarBenJij.nu Cultuur opsnuiven... - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Bart en Ag - WaarBenJij.nu

Cultuur opsnuiven...

Door: Agnes en Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart en Ag

17 Juni 2008 | Indonesië, Bali

Hallo allemaal,

Vanuit het warme Kuta in Bali een eerste bericht van ons!
Na een romantisch weerzien in Kuala Lumpur waar Bart een heerlijke (lange) nacht op het vliegveld had doorgebracht. " Ja Ag, je mag alleen in dat hotel slapen als je een ticket hebt enneeehh die heb ik dus niet." Zijn wij zaterdag vertrokken naar het "pittoreske" Surabaya. (Freek, het was inderdaad een goede aanrader) Ons welkom bestond uit een dreigement met de doostraf voor hen die het waagden drugs te smokkelen en uitgebrandde vliegtuigwrakken naast de landingsbaan. WELKOM TO INDONESIA...
We verbleven in het schraalste hotel tot nu toe en dankten God voor ons muskietennet! Tevens konden wij meegenieten van alle toiletperikelen van onze medehotel gasten, het opsnuiven (letterlijk) van de lokale cultuur was begonnen.
De volgende dag hebben we de trein genomen (Eksekutif class) naar de boot die ons naar Bali zou brengen. Uiteindelijk waren we 14 uur onderweg, maar de reis was mooi, langs vele rijstvelden en kleine en grote steden.
We zitten nu in Kuta, Bali. Heerlijk twee dagen chillen, surfen, eten aan de bar IN het zwembad, biertje drinken, shoppen en lekker eten.
Morgen vertrekken we naar de Gili eilanden om daar te duiken, snorkelen en (Bart) te surfen... Uiteraard nemen wij de speedboot en zullen we er niet meer dan 2,5 uur over doen. Want we hebben niet voor niets al die maanden achter een bureau gezeten!

Groetjes aan iedereen, veel liefs van ons!

Bart en Agnes.

• 17 Juni 2008 - 12:43

Flore:

Nare mensen zijn jullie... Nee hoor! Geniet ervan. En snel foto's plaatsen he?
    Dikke kus

• 17 Juni 2008 - 12:46

Cathy:

Je dacht natuurlijk : "Waar blijft de reactie van Cathy nou, maar ik kon vorige keer het geheel niet openen". Nu, dus wel en ben ik ook de eerste! Het gaat jullie weer bijzonder goed zo te lezen en natuurlijk hebben jullie het verdiend na een paar maanden hard werken. Hier zijn we allemaal in de ban van het EK. Toch jammer dat jullie dat nu even moeten missen.
    Let op elkaar en geniet ervan, kus

• 17 Juni 2008 - 13:05

Michelle:

Dag lieverds!

Wat klinkt het allemaal geweldig! Ik ben wel enigszins jaloers hoor!
    Geniet lekker! Liefs en een dikke kus

• 17 Juni 2008 - 13:08

Inge:

He lief!!
    Geweldig om weer ff een mailtje van je te lezen en zo te zien hebben jullie het naar je zin!! Mis je wel hoor maar ben blij dat je lekker aan het uitrusten en aan het genieten bent!! Hele dikke kus

• 17 Juni 2008 - 13:17

Michelle:

Dag lieverds!

Wat klinkt het allemaal geweldig! Ik ben wel enigszins jaloers hoor!
    Geniet lekker! Liefs en een dikke kus

• 17 Juni 2008 - 14:22

Chris:

lieverds! klinkt allemaal helemaal niet vervelend!! geniet er ontzettend van!
    liefs en een dikke zoen!

oh en ps. Olman, moet je nou meteen zo overdrijven, 2x reageren... ;)
    kus!!

• 17 Juni 2008 - 14:47

Annelies:

Hee nichtje!
    Leuk om te lezen hoe het met je gaat! Veel plezier met elkaar en doe de groeten aan Bart.
    liefs, Annelies

• 18 Juni 2008 - 11:11

White Leks:

wat een afzien allemaal, geen samsonite meegenomen? waar gaat dat heen...

heel veel plezier!

selamat jalan

• 22 Juni 2008 - 09:55

Hugo & Lies :

Levensgenieters!!!! 'n nieuwe avontuur, geniet geniet geniet..... :-) (wij zijn stiekem natuurlijk heel jaloers, zeker nu er hier geen golven staan. Hugo = :-() xx!

• 24 Juni 2008 - 13:29

Sylvia:

apa kabar?baik-baik?
    we zijn weer veilig terug. effe aanpassen, maar de tuin ziet er prachtig uit en Boris snorde erop los. we hebben een heerlijke tijd gehad, vooral op Langkawi, een strandje bijna voor ons alleen, echt wit zand en blauwe zee (zonder stenen). Singapore verkend (wel erg duur geworden. Lady Hill bestaat niet meer. Stuur je nog een mail. Zijn jullie al verder gereisd? Zitten jullie veel in de terang bulan (moonshine, song o.a. soldaat van oranje, voor Bart opgezocht). Veel liefs en take good care!